هديه شب يلدا

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا از دل شبي طولاني و باشكوه مي آيد و كلمه عشق را مي آورد. اين هدايا نمادي از دل ترش و شيريني زندگي است كه مانند هندوانه باشد و مانند انار باشد تا به رگ هاي قلب جان بدهد. هر سال طولاني ترين شب سال زيباتر مي شود اگر اين شب طولاني و پر نور را با هدايايي خاص تزئين كنيم و با آن دل ديگران را شاد كنيم و مانند اين شب طولاني برايشان آرزوي زندگي طولاني و با عزت كنيم. يلدا دختر زيبايي است كه با شكوه زمستان مي آيد و دل آسمان تاريك شب را با خود مي برد. خريد كادو يلدا از فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي  چاپار آنلاين يكي از جذاب ترين هدايايي است كه به جرأت مي توانيم نام ببريم.

m1_awkn.jpg

 

هديه شب يلدا چيست؟

براي اينكه بتوانيم معني و ريشه حال شب يلدا را بفهميم، بهتر است اين مناسبت يعني شب يلدا را بشناسيم و به رازهاي حال اين شب بزرگ بپردازيم. يلدا، انقلاب زمستاني است و پس از انقلاب، تابستان پس از شش ماه مي آيد تا شب هاي طولاني سال را نشان دهد و از زمستان سرد صحبت كند. يلدا براي او صفا، وحدت و عشق به ارمغان مي آورد و به ياد مي آورد كه با هم بودن مي تواند هر شب سرد طولاني را به چشمه اي سرسبز و پر از نشاط تبديل كند.

 

در شب يلدا عزيزان و اقوام دور هم جمع مي شوند و فرصتي است تا همه به اهميت كنار هم بودن و حافظ خواني و ايجاد فضايي عرفاني پي ببرند. علاوه بر فال كه يكي از اعمالي است كه در اين شب انجام مي شود، يلدا نشانه هاي منحصر به فرد ديگري نيز دارد، مانند وجود يك سري غذاها در وسط سفره شب يلدا (انار، هندوانه و گردو) كه به ما مي دهد. يك ميز رنگارنگ هديه شب يلدا نيز نشانه اي از همان نمادهاي ذكر شده در دل خود دارد كه به اين هديه ها ويژگي هاي خاصي مي بخشد كه مي تواند خاطره اي خاص در ذهن اعضاي خانواده باقي بماند.

 

هداياي شب يلدا چه ويژگي هايي دارد؟

به طور كلي جشن‌هاي ايران باستان داراي نشانه‌ها، نمادها و ساختارهايي هستند كه در تزيين كادو شب يلدا از همين مجموعه نشانه‌ها استفاده مي‌شود و آن هديه با لباسي خاص پوشانده مي‌شود. هداياي يلدا اغلب نشانه عشق و با هم بودن است و با اشكال زمستاني مانند دانه هاي برف تزيين مي شود. همچنين نماد هندوانه و دانه انار در هنر هنرمنداني كه از آن در كادو شب يلدا استفاده مي كنند به چشم مي خورد تا با ديدن آن ياد يلدا و وجود عظيم آن بيفتيم. هداياي شب (يلدا) بايد به گونه اي ساخته شود كه ما را به ياد گرما در سرما بياندازد، به همين دليل از رنگي مانند قرمز براي تزيين اين هدايا استفاده مي شود.

 

چرا بايد كادوي شب يلدا را تهيه كنيم؟

بهتر است بگوييم كه هديه دادن در شب سرد، ياد و خاطره ما را در دل عزيزانمان زنده نگه مي دارد و شادي آنها انرژي مضاعفي را براي ما مي افزايد. هديه شب يلدا مهم است زيرا مي تواند مستقيماً با روح ارتباط برقرار كند و مسير جذابيت را نيز طي كند. اين هديه در تمام زمستان جلوي چشمان ما و عموم مردم است و وجود ما را در كنار هم در شب هاي سرد و تاريك يادآوري مي كند.

 

مراسم شب يلدا براي عروس و داماد چگونه است؟

مرسوم است كه بعد از عروسي اولين تاريخ سال را به شكلي خاص ذخيره مي كنند زيرا خاطره خوبي از خود به جا مي گذارد. اين رسم مجموعه اي از آيين ها را به همراه دارد. مثلاً در برخي از شهرهاي ايران رسم بر اين است كه شب اول شب چله يا يلدا خانواده داماد با سيني هاي پر از انار و هندوانه و هداياي يلدا از خانواده عروس استقبال مي كنند. آنها با هم جشن مي گيرند. اما معمولا در شب اول يلدا، خانواده عروس در خانه سفره مي چينند و مادر عروس به عروس كمك مي كند تا اولين و زيباترين سفره يلدا را به دلخواه بچيند. هدايايي كه به اين مهماني آورده مي شود، هداياي شب يلدا و تنقلات شخصي مانند انار، هندوانه و گردو به همراه شكر، شمع و ديوان حافظ براي افزودن به بركت سفره مي باشد.

 پيشنهاد ما براي هديه براي عروس در شب يلدا محصولات آرايشي اصل نظير لوازم آرايش صورت، لب، چشم و ابرو مي باشد،همچنين پك هاي مراقبتي مو مثل انواع ماسك مو و حالت دهنده مو و وسايل برقي مثل سشوآر و اتو مو مي باشد.همچنين انواع عطر هاي اصل و با كيفيت در تمام محدوده هاي قيمت مي تواند شب يلدايي خاطره انگيز بسازد.

خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي و نشان ملي ثبت رسانه هاي ديجيتال، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين را در اين يلداي شگفت انگيز تجربه كنيد.

خريد لوازم برقي اصل

https://www.mixcloud.com/AkashFras5/
https://www.sbnation.com/users/AkashFras5
https://www.reverbnation.com/female283?profile_view_source=header_icon_nav
https://unsplash.com/@akashfras5
https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04d12ae4-734e-fa0d-c544-5d868b4996c7/b1599069364f99cd3cac697b33ab1557
https://www.liveinternet.ru/stat/chaparonline.com/
https://coub.com/akashfras5

 

احداث باغ ميوه

احداث باغ ميوه

در سال هاي اخير علاقه مشروعي از سوي كشاورزان و كشاورزان وجود داشته است كه از طريق برنامه هاي صندوق كشاورزي و ساپارد شروع به ايجاد باغ هاي مدرن مي كنند. ميوه ها محصولات سودآور و سودآور هستند. با اين حال، قبل از اقدام به تهيه و اجراي يك پروژه، لازم است الزامات خاص براي توسعه آنها روشن شود.

 

انتخاب مكان براي باغ يك شرط مهم براي كشت موفق درختان است. سرمايه گذاري هاي قابل توجهي در ايجاد آن صرف مي شود و پس از كاشت اشتباهات از بين بردن آن دشوار است. شما بايد به خوبي ويژگي هاي بيولوژيكي گونه هاي ميوه، الزامات آنها را براي شرايط آب و هوايي و خاك بدانيد.

 

براي يك باغ، زمين هاي مسطح يا كمي شيب دار در كنار رودخانه ها انتخاب مي شود كه خشك نمي شوند. دامنه كوه ها و تپه ها، محافظت شده از بادهاي شديد، با خروج خوب جريان هواي سرد، نيز مناسب است. بيشتر محصولات ميوه در مناطق شمالي يا شمال شرقي با رطوبت كافي رشد مي كنند.

 

گونه هاي ميوه دانه اي، هلو، آلو بزرگ و توت فرنگي براي سهولت در آبياري بايد در شيب هايي با شيب 5-8 درجه كاشته شوند. گونه هاي ميوه باقي مانده در مناطقي با شيب تا 12 درجه كاشته مي شوند. هنگام رشد درختان ميوه در مزارع صنعتي، شيب بيشتر، مكانيزه كردن فرآيندهاي رشد آنها را دشوار مي كند.

 

ارتفاع متفاوت است - زردآلو، هلو و به در 600 متر رشد خوبي دارند، سيب، گلابي، آلو، گيلاس، آلبالو و گردو - تا 800 متر، و توت فرنگي، تمشك و شاه توت - تا 1300 متر رشد مي كنند.

 

خاك عامل اصلي در قدرت رشد و باردهي گياهان ميوه است. براي توسعه قدرتمند سيستم ريشه، نوع خاك و نفوذپذيري آن اهميت زيادي دارد. خاك هاي ضد آب اثر مضري دارند. آنها از نظر اكسيژن فقير هستند، ريشه گياهان خفه مي شوند و به تدريج مي ميرند. درختان رشد طبيعي دارند و زماني كه خاك تا عمق بيش از 1.5 متر نفوذپذير باشد، ميوه مي دهند. سطح آب زيرزميني نبايد بالاتر از 1.5 متر از سطح خاك باشد.

 

هنگامي كه روي پايه هايي با رشد ضعيف و متوسط ??كاشته مي شود، گونه هاي زمستاني سيب و گلابي به مواد مغذي غني تري نياز دارند و خاك هايي با رطوبت بيشتر نياز دارند. خاك هاي آهكي براي رشد گلابي روي پايه به، هلو روي هلو، گيلاس روي گيلاس و همچنين توت فرنگي، تمشك و chokeberry مناسب تر هستند.

 

باروري و طول عمر گونه هاي ميوه به تنوع و پايه بستگي دارد. براي گونه هاي ميوه بذري در نهالستان ها عمدتاً از پايه هاي رويشي استفاده مي شود كه باردهي زودتر و محصولات با كيفيت بالاتر را ارائه مي دهند.

 

ميزان مناسب بودن شرايط يك منطقه خاص براي رشد يك گونه ميوه خاص را مي توان به بهترين وجه توسط مزارع همسايه موجود - با قدرت رشد، طول عمر و باروري آنها قضاوت كرد. تكنيك هاي كشاورزي كاربردي نيز بايد در نظر گرفته شود.

 

هنگام ايجاد يك باغ بايد دانست كه به جاي گونه هاي ميوه هسته دار كهنه ريشه كنده شده را مي توان بذر كاشت و بالعكس. حداقل 20 سال پس از ريشه كن شدن سيب ها، مي توان مزرعه جديدي از همان گونه ايجاد كرد.

 

دماي زمستان براي رشد گونه هاي حساس تر مانند هلو، بادام، زردآلو و غيره بسيار مهم است. در مناطقي كه محصول بيش از دو بار در 10 سال در نتيجه سرما از بين مي رود، كاشت توصيه نمي شود.

منابع ديگري جهت بررسي بيشتر براي شما اورده شده.

https://issuu.com/akinnahal

https://profile.hatena.ne.jp/Akinnahal/

http://www.authorstream.com/akinnahal/

 

معيارهاي مهم در خريد مودم tp-link


امروزه ما براي انجام وظايف شخصي و اجتماعي خود بيشتر از هر زمان ديگري به اينترنت نيازمنديم. شركت‌هاي مختلفي وجود دارند كه براي اتصال هر چه راحت‌تر مردم به اينترنت، مودم توليد مي‌كنند. در ايران شركت تي پي لينك نسبت به ساير شركت‌ها در زمينه ساخت مودم شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است. در اين مطلب قصد داريم تا به ويژگي‌هاي مثبت و منفي مودم تي پي لينك بپردازيم و به شما در مورد قيمت مودم تي پي لينك اطلاعات كاربردي ارائه دهيم، تا انتها با ما همراه باشيد.

 

z2_g4uo.jpg

مودم تي پي لينك

 

در گذشته وصل شدن به اينترنت كار بسيار سخت و پر‌هزينه‌اي بود، اما امروزه به لطف پيشرفت فناوري و ظهور مود‌م‌‌هاي مختلف، وصل شدن به اينترنت، ديگر چندان كار مشكلي نيست و خيلي راحت و آسان در هر جاي كشور مي‌توان به اينترنت متصل شد.

 مودم تي پي لينك از محبوبيت بسيار زيادي در بين مردم برخودار است. اين كمپاني شناخته شده محصولاتي متنوع، با قيمتي مناسب را توليد و به بازار عرضه مي‌كند، به همين علت توانسته در مدت كوتاهي محبوبيت بسيار بالايي كسب كند

 

معيارهاي مهم در خريد مودم tp-link

 

قبل از آن كه بهترين مودم تي پي لينك را به شما معرفي كنيم، بهتر است ابتدا  با معيار‌هاي انتخاب يك مودم خوب آشنا شويد:

 

يكي از مهم‌ترين معيارها در مودم تي پي لينك تعداد پورت و تنوع پورت‌ها مي‌باشد. پورت‌ها به شما اين اجازه را مي‌دهند كه توسط يك كابل، مودم را به سيستم متصل كنيد و از اينترنت استفاده كنيد.

سعي كنيد مودمي را انتخاب كنيد كه داراي نويزگير باشد تا بهترين و با كيفيت‌ترين ارتباط را داشته باشيد.

اگر مكان تحت پوشش مودم تي پي لينك زير 70 متر است مودم‌هاي تك آنتن گزينه مناسبي هستند، اما اگر قصد پوشش‌دهي متراژ بزرگ‌تري را داريد مودم‌هاي 2 آنتن يا بالاتر مي‌تواند پيشنهاد مناسبي باشد.

مودم تي پي لينك از امنيت بالايي برخودار است، با اين حال در هنگام خريد به داشتن فايروال در مودم دقت كنيد، چرا كه فايروال مي‌تواند ارتباط شما را ايمن نگه دارد.

مودم تي پي لينك از نظر اتصال به شبكه به دو دسته خانگي و همراه تقسيم مي‌شود، اگر تمايل داريد در هر زمان و مكاني به اينترنت متصل باشيد و مشكلي از بابت استفاده‌‌ي اينترنت نداشته باشيد مودم‌هاي بي‌سيم با استفاده از يك سيم كارت براي شما گزينه مناسب‌تري هستند، اين در حالي است كه مودم‌هاي با سيم به شما تنها اجازه متصل شدن از طريق كابل تلفن را مي‌دهند.

مودم با باند 2.4 گيگاهرتز را تك بانده و مودم با باند تركيبي 2.4 و 5 گيگاهرتز را دو بانده مي‌ناميم. مودم‌هاي دو باند 1300 مگابيت بر ثانيه و مودم‌هاي تك بانده 600 مگابيت بر ثانيه سرعت انتقال آن‌ها است.

 

برخي از بهترين مودم‌هاي تي پي لينك عبارتند از:

 

مودم تي پي لينك مدل TD-W8961N_V1 

 

اين مودم جزو با كيفيت‌ترين و پرفروش‌ترين مودم‌هاي برند تي پي لينك به شمار مي‌آيد.

قيمت مناسب، گارانتي، 2 عدد آنتن قوي، ظاهري زيبا، سرعت بالاي انتقال اطلاعات تا 300 مگابيت برثانيه، داراي فايروال و چندين قابليت ديگر از جمله ويژگي‌هاي اين مودم tp-link  است

اين مودم پرطرفدار با قابليت 4 عدد پورت شبكه، جهت اتصال به سيستم گزينه‌ي مناسبي براي استفاده در دفاتر به شمار مي‌آيد.

 

 

مودم بي‌سيم TP-link مدل M7200

 

مودم بي‌سيم TP-link  مدل M7200 از پرفروش‌ترين مودم‌هاي شركت تي پي لينك است كه دو اتصال بي‌سيم و با سيم را ارائه مي‌دهد. قدرت باطري اين مودم 2000 ميلي آمپر است، پورت ميكرو يو اس بي در اين مودم جيبي وجود دارد تا به راحتي از درگاه آن را شارژ كنيد، اين مودم همچنين داراي آنتن  ??? گيگاهرتزي و داراي توان ??dbm مي‌باشد.

 

 

مودم روتر VDSL/ADSL بي سيم تي پي لينك مدل TD-W9960 V1

 

اين مودم tp-link   محصولي فوق العاده است، كه از فناوري VDSL نيز پشتيباني مي‌كند. از جمله ويژگي‌هاي مثبت اين مودم فوق العاده مي‌توان به 2 عدد آنتن خارجي قوي، ارسال سيگنال‌هاي پايدار تا محدوده قابل قبول، سرعت وايرلس 300 مگابايت در ثانيه، فركانس باند 2.4 گيگاهرتز، امنيت فوق العاده، طراحي شيك و قيمت مناسب آن اشاره كرد.

 

 

مودم 4G تي پي لينك Archer MR100

 

 

 از بهترين مودم‌هاي تي پي لينك (TP-LINK) ، مودم 4G تي پي لينك Archer MR100 مي‌باشد

از جمله نقاط قوت اين مودم قدرت زياد آن مي‌باشد.

 مودم tp-link   شبكه‌هاي  3G ,?G و TD_LTE را پشتيباني مي‌كند، همچنين پشتيباني از سيستم‌هاي عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ????، XP، Vista و نيز Windows 7, 8 , 8.1, 10 و نيز Mac OS، NetWare و Unix  يا Linux را انجام مي‌دهد.

 

 

مودم  بي‌سيم N150 تي پي لينك مدل TD-W8901N_V1

 

اين مودم يكي از محصولات نسبتا قديمي از شركت تي پي لينك به حساب مي‌آيد. سرعت انتقال اطلاعات اين محصول 150 مگابيت بر ثانيه است كه نسبت به ديگر مدل‌هاي موجود پايين‌تر است.

 اين روتر داراي 1 آنتن با فركانس 2.4 گيگاهرتز مي باشد كه براي محيط‌هاي كوچك جوابگو است. اين مودم تك آنتن با چهار پورت اترنت RJ-45، براي محافظت از كاربران شبكه در مقابل هكرها از فايروال‌هاي NAT و SPI استفاده مي‌كند.

 

 

مودم روتر بي‌سيم AC1200 تي پي-لينك مدل Archer VR400_V2

 

اين مدل مودم تي پي لينك از نوع حرفه‌اي و عالي با طراحي بسيار شيك از شركت تي پي لينك لقب بهترين مودم از بين مودم‌هاي تي پي لينك را به خود اختصاص داده است.

  اين محصول با دارا بودن سه آنتن قادر است تا منطقه وسيعي را تحت پوشش قرار دهد، همچنين اين مودم 2 بانده با فركانس 2.4 و 5 گيگاهرتز است كه همين موضوع باعث شده تا براي كارهاي حرفه‌اي بسيار مناسب باشد.

 

خريد مودم از راف نت

 

در اين مقاله سعي كرديم شما را با بهترين انواع مودم تي پي لينك راف نت آشنا كنيم. فروشگاه اينترنتي راف نت انواع خدمات مرتبط مانند راه اندازي سيستم شبكه، نصب زيرساخت شبكه، فروش تجهيزات شبكه اكتيو و فروش تجهيزات شبكه پسيو شامل مودم دي لينك، يوتل، زايكسل، مودم تي پي لينك و ...)، كابل، سوئيچ (هايك ويژن، تي پي لينك و ...)، انواع تجهيزات فيبر نوري، اكسس پوينت، انواع رك آزمايشگاهي و ايستاده و ديواري، ذخيره ساز، دستگاه ضبط تصوير ديجيتال NVR، دستگاه ضبط تصوير آنالوگ DVR، هارد اكسترنال و هارد اينترنال، پچ كورد و پچ پنل را ارائه مي‌دهد. تمام محصولات و تجهيزات شبكه استفاده شده و موجود در سايت توسط كارشناسان  مجرب راف نت انتخاب شدند و در دسترس خريداران قرار گرفتند. در تمام مراحل نصب و راه اندازي تجهيزات شبكه، خريد تجهيزات شبكه، انتخاب محصول و نصب و نگهداري تجهيزات شبكه كامپيوتري، كارشناسان و پرسنل فروشگاه اينترنتي راف نت پاسخگو هستند و براساس نياز و ميزان بودجه شما در نصب و راه اندازي شبكه مشاوره خواهند داد.

 

منبع:ايران فان مگ

 

عوامل تاثيرگذار در عملكرد سئو داخلي سايت

كاتي كه باعث عملكرد بهتر سئو داخلي سايت شما ميشه

اگر زياد در اينترنت جستجو مي كنيد يا اصلا مشاغلي در اينترنت وجود دارد ، يك عبارت جادويي وجود دارد كه حتماً شنيده ايد. سئو (SEO)!

سئو مخفف Search Engine Optimization است كه مي تواند بر رتبه بندي وب سايت ها توسط موتورهاي جستجو تأثير بگذارد.

در حقيقت ، بهينه سازي براي موتورهاي جستجوي مختلف (به عنوان مثال Google ، Bing ، Yahoo) ، اگر به خوبي انجام شود ، مي تواند ديد وب سايت را در SERP (صفحات نتايج موتورهاي جستجو) بهبود بخشد. با اين حال ، امروزه سئو ديگر يك تكنيك زيرزميني نيست كه به دنبال فريب موتورهاي جستجو و كاربران آن است.

در حقيقت ، دليل اينكه گوگل الگوريتم هاي خود را به روز مي كند اين است كه مي خواهد اطمينان حاصل كند كه فقط شيوه هاي خوب سئو به طور روزانه توسط صاحبان وب سايت اجرا مي شود.

تكنيك هاي مناسب آن دسته از تكنيك هايي هستند كه به رتبه بندي صفحه وب در سطح بالاتري كمك مي كنند. در دنياي سئو ما ، اين تكنيك ها كلاه سفيد سئو ناميده مي شوند.

سئو مخفف Search Engine Optimization

عوامل تاثيرگذار در عملكرد سئو داخلي سايت

عوامل تاثيرگذار در عملكرد سئو داخلي سايت در زير ، ما برخي از معتبرترين نكات سئو را قرار داده ايم كه هم بر فضاي آنلاين شما تأثير مي گذارد و هم در جذب كاربران و رتبه بندي به شما كمك مي كند.

براي اينكه مطالب را به خوبي درك كنيد ، ما ليست را به چند قسمت تقسيم كرده ايم. بله ، سئو يك فرايند پيچيده و زمان بر است. هرچه جلوتر برويد ، بيشتر با سئو ، نحوه عملكرد موتورهاي جستجو و نحوه ايجاد يك استراتژي قوي آشنا مي شويد.

وقتي مي خواهيد اين نكات را پياده سازي كنيد ، به ياد داشته باشيد كه بهترين راه حلي كه مي تواند شما را در اين راه راهنمايي كند اين است: ثبات و سازگاري در بهينه سازي وب سايت خود.

ساختار وب سايت خودتون رو به روز كنيد.

نحوه سازماندهي ساختار سايت و كنترل آن براي سئو و بازديدكنندگان بسيار مهم است. موتورهاي جستجو از ساختار لينك براي يافتن و فهرست بندي صفحات استفاده مي كنند.

اگر سايت شما از ساختار خوبي برخوردار باشد ، همه صفحات و زير شاخه ها به راحتي توسط موتورهاي جستجو پيدا و نمايه مي شوند.

قانون “سه كليك” بيان مي كند كه هرگونه اطلاعات در وب سايت بايد حداكثر در سه كليك در اختيار كاربر قرار گيرد. بنابراين اينگونه بايد برنامه ريزي كنيد.

قرار دادن يك كلمه كليدي مهم تو URL صفحه

صفحات موجود تو دامنه شما، ممكنه كه براي خيلي از كلمات كليدي مختلف بهينه شده باشن. تو اين شرايط بهترين راه اينه كه فقط روي يه عبارت كليدي متمركز بشيد و اونو مستقيماً تو آدرس URL بگونجونيد.

تو URL ها، به جاي زير خط (_) از خط تيره (-) استفاده كنيد

زماني كه از زير خط ها براي جدا كردن كلمات تو يه URL استفاده مي كنين ، گوگل اونو به عنوان يه كلمه واحد ميخونه. اين به اين معنيه كه مثلا بهترين _روش هاي_ سايت توسط موتور هاي جستجوگر، با عنوان ” بهترين روش ها” مورد بررسي قرار مي گيره. خوندنش يه كم سخته درست؟

به جاي آدرس پويا، يك آدرس اينترنتي ثابت انتخاب كنيد.

خب آدرس وب، تو دو نوع استاتيك و پويا وجود داره.

? يك URL ثابت اينجور به نظر مي رسه:

Your-domain-name.com/category/ بهترين-روشهاي جستجوگرها

? يك URL پويا اينجور به نظر مي رسه:

Your-domain-name.com/category/؟p=??????

در حالي كه موتور هاي جستجو به راحتي مي تونن هر دو URL رو درك و شناسايي كنن ، اما براي خود انسان URL هاي پويا، كاملاً ناخوانا هستن. به عنوان مثال ، اگه وبلاگي در وردپرس داريد، مي تونيد ببينيد كه آدرس URL پيش فرض يك پست خاص پوياست.

با كليك روي دكمه “انتشار” ، وردپرس به طور خودكار اونو به يك آدرس ثابت تبديل مي كنه. با اين وجود ، كلمات كليدي تصادفي رو از عنوان وبلاگ انتخاب مي كنه. از نظر سئو ، بهتره كه نشاني URL رو خودتون ويرايش كنين.

https://www.blogtalkradio.com/ericabass7
https://www.viki.com/users/ericabass7_611/about
https://visual.ly/users/ericabass7/portfolio
https://ask.fm/ericabass70426
http://www.wikidot.com/user:info/erica-bass
https://www.yelp.ca/user_details?userid=vv-Htu9Cu_Ps5x8RBEleTA
https://infogram.com/untitled-chart-1hzj4o3lkm8834p?live
https://slides.com/ericabass7
https://500px.com/p/ericabass7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/EricaBass7
https://www.reddit.com/r/business/comments/qhcaet/%D8%B3%D8%A6%D9%88_%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C/
https://qiita.com/EricaBass7