حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه

حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

مزاياي حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://telegra.ph/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-08-24

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7999606

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/b189f4c18bc

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/68342c48c6cdff439569464a6ea19044d40c6992/2021/08/24/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

https://certain-cinema-6d0.notion.site/1c0359b0b3fb4e108c75bba838c05156

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20652569

https://justpaste.it/3pjny

https://anotepad.com/notes/3sdk6yr8

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/36112721-

 

 

علائم خراب شدن آسانسور را بشناسيد

هنگامي كه آسانسورها را براي ساختمان ها نصب مي كنيد بايد عمر مفيد آن و خرابي هاي آن را بتوانيد تشخيص دهيد. بسياري از افراد امكان دارد تا آسانسور از كار نيفتد هيچ توجه اي به آن نداشته باشند. در اين مواقع تا وقتي آسانسور بارها خراب نشود توجه اي به آن ندارند، در اين هنگام مدير ساختمان به فكر چاره اي براي تعمير آسانسور مي افتد. آسانسور مثل ديگر وسايل برقي نيست كه تا خراب نشود آن را سرويس نكنيد. به هر حال اگر توجهي به خراب شدن آسانسور نداريد بايد كه ويژگي هاي يك آسانسور ناسالم را بدانيد تا وقتي نياز باشد با گفتن اين نشانه ها ساكنان را مجاب كنيد كه براي سرويس آسانسور اقدام نمايند. با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

علل خراب شدن آسانسور

قبل از اينكه شما را با علائم خراب شدن آسانسور آشنا سازيم بايد عواملي را كه باعث خراب شدن آسانسور مي شوند، شناسايي كنيد تا اگر بارها آسانسور موجود در ساختمان خراب مي شود دليل آن را بدانيد. در ادامه دليل هاي مختلف خراب شدن آسانسور را توضيح مي دهيم.

استفاده اشتباه از آسانسور

بايد گفت استفاده اشتباه از آسانسور باعث مي شود كه ضررهاي زيادي متحمل آن شود، با توجه به اينكه هنگام اسباب كشي بسياري از افراد وسايل سنگين را با آن جابجا مي كنند، يا اينكه اشياهاي نوك تيز را با آسانسور حمل مي كنند، همينطور بيش از حد ظرفيت كابين افراد وارد آسانسور مي شوند و … باعث مي شود كه مشكلات بزرگي رخ دهند، پس بايد به صورت واضح به ساكنان نشان دهيد كه آداب استفاده از آسانسور چگونه است و چه عواملي باعث خراب شدن آسانسور مي شود.

عدم سرويس دوره اي و نگهداري از آسانسور

آسانسور دستگاهي برقي است كه بايد در طول دوره هاي مختلف آن را بررسي كرد. عدم نگهداري صحيح از آسانسور و سرويس نكردن آن ها به صورت دوره اي باعث مي شود عمر مفيد آسانسور پايين ايد و خرابي هاي زيادي را به بار خواهد آورد. آسانسور دستگاهي ناست، كه تنها وقتي خراب مي شود به آن توجه كنيم و به فكر تعمير آسانسور باشيم. بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر به صورت مرتب آسانسورها را سرويس نكنيد باعث به وجود آمدن حادثه هاي ناگواري خواهد شد.

آسانسورهاي بي كيفيت و ارزان

وقتي براي ساختمان ها از آسانسور استفاده مي كنيد بايد به اين مورد توجه داشته باشيد كه چه كسي قرار است آسانسور را براي شما نصب كند. استاندارد سازي آسانسورها نسبت به گذشته پيشرفت داشته است، اما متاسفانه قطعات بي كيفيت در بازار بسيار زياد هستند. در نتيجه هنگام نصب آسانسور بايد توجه داشته باشيد قطعاتي كه قرار است خريداري شوند از كيفيت مناسبي برخوردار باشند حتي هنگام تعمير آسانسور هم اگر به قطعه اي نياز بود بايد باكيفيت ترين آن را پيدا كنيد و به دليل قيمت پايين قطعات بي كيفيت، آسيب هاي جاني را به بار نياوريد، چرا كه استفاده زا قطعات ارزان و بي كيفيت مي تواند دليل خراب شدن آسانسور باشد.

علائم خراب شدن آسانسورها

آسانسورها به هر دليلي كه خراب شوند نبايد از آن ها غافل شد، چرا كه پشت گوش انداختن تعمير آسانسور كار را بدتر خواهد كرد. اگر كسي در آسانسور گير بيفتد يا اينكه از كار بيفتد آن گاه ساكنان ساختمان مجبور مي شوند كه آسانسور را تعمير نمايند، اما اگر علائمي را از خراب شدن آسانسور مي بينيد تا خراب شن كامل آن صبر نكني،د مي توانيد هرچه زودتر براي رفع آن ها اقدام كنيد. در ادامه علائم خراب شدن آسانسور را بيان خواهيم كرد.

هم سطح نايستادن كابين در بين طبقات

آسانسورها بايد هنگامي كه در طبقات توقف مي كنند كاملا هم سطح با طبقه مورد نظر قرار گيرند، اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه كابين آسانسور 5 سانتي متر بالا يا پايين تر از طبقه مورد نظر قرار خواهد گرفت كه اين علامتي از خراب شدن آسانسور است. دليل هم سطح نبودن كابين عدم تنظيم سرعت موتور و سنسورهاي طبقات است.

صداهاي غير عادي

آسانسورها صداهاي غير عادي ندارند و اگر وقتي وارد كابين شويد صداهاي غير معمولي را شنيديد مي توانيد اطمينان پيدا كنيد كه يك مشكل فني رخ داده است  و بايد يك تعميركار حرفه اي را براي تعيين مشكل به ساختمان دعوت كنيد. صداهايي مثل كشيده شدن قطعه هاي فلزي روي هم امكان دارد به دليل جابجا شدن ترمزهاي آسانسور، عدم تنظيم سيستم پاراشوت، خوردگي كشك هاي كادر وزنه، شل بودن پيچ هاي قاب كابين، برخورد قطعات ثابت و متحرك، هم تراز نبودن ريل ها و … باشد. از طرفي هم امكان دارد صداهايي ايجاد شده به سمت موتور آسانسور يا تابلو فرمان باشد.

اگر چنين صداهايي را از آسانسور دريافت كرديد، بايد از يك تعميركار حرفه اي براي خراب شدن آسانسور كمك بگيريد، چرا كه امكان دارد هنگام حركت كابين ترمزهاي اضطراري به اشتباه عمل نمانيد و حادثه هاي جبران ناپذير مالي و جاني را به بار آورند.

استارت و توقف هاي شديد مابين حركت يا هنگام شروع حركت

امكان دارد وقتي وارد آسانسور مي شويد، هنگام حركت يا مابين حركت تكان هاي شديدي را دريافت كنيد كه دليل آن هم امكان دارد عدم تنظيم گير بكس، عدم تنظيم فنرهاي مگنت ترمز، بالانس نبودن وزن كابين با كادر بدنه باشد.

حركت آسانسور زمان باز بودن درب آن

گاهي با وجود باز بودن درب، آسانسور شروع به حركت مي كند كه بايد بگوييم دليل آن خرابي قطعه هاي آسانسور ناست و يكي از موادي است كه خيلي كم پيش مي آيد. اين مشكل به تعميركاران آسانسور بر مي گردد. بعضي از افراد براي راحتي كار خود با جان انسان ها امكان دارد بازي كنند. اين افراد براي اينكه از خراب شدن آسانسورها پيشگيري كنند بعضي از سنسورهاي آسانسور و مدارهاي ايمني را قطع مي كنند. در اين صورت خراب شدن آسانسور بسيار كمتر مي شود، اما اين كار باعث مي شود كه اگر علائم خرابي پيدا نشود، باعث مرگ بسياري ازا فرا شود. اگر اين موارد را مشاهده كرديد سريع  تعميركار آسانسور را عوض كنيد.

پهناي باند دوربين مداربسته

پهناي باند دوربين مداربسته

پهناي باند يكي از مباحث مهم در سيستم هاي دوربين مداربسته است. كه به طور مستقيم در هزينه هاي موجود تاثيرگذار است. در اين مطلب سعي كرده ايم تا انچه كه مي بايست قبل از راه اندازي سيستم مداربسته خود درباره مصرف پهناي باند و عوامل موثر بر آن بدانيد را بازگو كنيم.

معرفي پهناي باند


پهناي باند Bandwidth به معني حجم اطلاعاتي است كه از نقطه اي به نقطه اي ديگر منتقل مي گردد. پهناي باند بر سرعت انتقال اطلاعات نيز اثر گذار است اما صرفا و به تنهايي تعيين كننده آن در شبكه نيست و عوامل ديگري نيز بر سرعت انتقال اطلاعات اثر گذار اند.
در سيستم هاي مداربسته مبحث پهناي باند در هنگام ارسال اطلاعات از دوربين مداربسته به دستگاه ضبط كننده مطرح مي گردد. نكته حائز اهميت در اين باره محدوديت پهناي باند است به خصوص اگر ابعاد پروژه بزرگ بوده و تعداد دوربين هاي زيادي در محل نصب شده باشند. بنابراين، لازم است تا با نحوه محاسبات آن نيز آشنايي كامل داشته باشيد.
ابتدا ذكر اين نكته مهم است كه هر دوربين بر اساس طراحي خود ميزان مشخصي از پهناي باند را براي ارسال اطلاعات اشغال مي كند. همچنين لازم به ذكر است كه در هنگام نصب بايد در محاسبه ميزان مصرف پهناي باند توسط كليه دوربين ها و به دست آوردن ميزان كل و مقايسه آن با پهناي باندي كه در اختيار داريم دقت لازم را داشت.
پهناي باند فقط در دستگاه هاي تحت شبكه كاربرد دارد نكته مهمي كه در مورد پهناي باند لازم است بدانيد، اين است كه اين مفهوم فقط در دستگاه هاي NVR به كار گرفته مي شود و مربوط به دوربين هاي تحت شبكه (IP) مي باشد. در حالي كه در دستگاه هاي DVR مفهوم پهناي باند كاربردي ندارد. در دستگاه دي وي آر با مفاهيمي همچون تعداد كانال و سري محصولات، تعداد دوربين مداربسته و وضوح تصوير سر و كار داريم. به عنوان نمونه؛ اگر در دستگاه DVR، 32 كانال موجود باشد، مي توانيد به آن دستگاه 32 عدد دوربين مداربسته متصل كرد.
 

واحد اندازه گيري پهناي باند


زماني كه تصاوير ضبط شده از دوربين تحت شبكه IP به ضبط كننده يا تلفن همراه منتقل مي شود، از اصطلاحاتي مانند Kbps 500 ، ? Mbps و غيره استفاده مي كنيم. اين اعداد بيانگر ميزان اطلاعاتي است كه در هر ثانيه بين دستگاه ها جابجا مي شود.
بنابراين، وقتي مي گوييم پهناي باند دوربين مداربسته، ??? Kbps است ، به اين معني است كه ???،??? بيت در هر ثانيه منتقل مي شود (K بيانگر ???? است).
كلا هر نوع دوربين مداربسته اي پهناي باند مشخصي را اشغال مي كند و به دستگاه DVR منتقل مي كند. بنابراين، ميزان پهناي باند به نوع و مدل دوربين بستگي دارد و در مشخصات هر دوربين آمده است.
از سوي ديگر در يك سيستم مداربسته، عوامل زيادي بر مصرف پهناي باند موثر اند كه در زير به آنها اشاره مي كنيم:

1. فرمت فشرده سازي


يكي از عوامل موثر بر حجم تصاوير كيفيت آنهاست هر چه تصاوير از كيفيت بالاتري برخوردار باشند حجم بيشتري هم خواهند داشت.
بنابراين در انتقال انها نيز پهناي باند بيشتري مصرف مي شود. همانطور كه در مطالب قبلي گفتيم فرمت هاي فشرده سازي مختلفي براي كم كردن حجم تصاوير ويدئويي وجود دارند(شامل MPEG4 ،H.264 ،H.265 ،H.264+ و … ) كه هر كدام قادرند تا ميزاني مشخصي از حجم تصاوير بكاهند و در نتيجه با توجه به خروجي متفاوت هر كدام توجه به اين نكته مهم است كه در دستگاه هاي شما از كدام يك استفاده مي شود.
از جمله فرمت هاي فشرده سازي در دوربين مداربسته مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • MPEG4: يك فرمت قديمي است كه در حال حاضرذ نيز در برخي از دوربين هاي مداربسته يا دستگاه هاي ضبط مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

  • فرمت H.264: تا پيش از آمدن ورژن هاي جديدتر مانند H.265 رايجترين فرمت فشرده سازي در تصاوير دوربين مداربسته بود.

 

  • فرمت H.265: فرمت H.265 داراي دوبرابر نرخ فشرده سازي نسبت به H.264 با حفظ كيفيت تصاوير مي باشد.

 

  • فرمت H.265+: اين كدك ساخت شركت هايك ويژن است بهترين نوع كدگذاري در دوربين هاي مدار بسته براي فشرده سازي تصاوير ويدئويي محسوب مي گردد.


هايك ويژن براي اثبات ادعاي خود مبني بر كارايي بالاي فرمت فشرده سازي H.265 + نسبت به H.265 و H.264 تستي را طراحي و اجرا كرد پارامتر هاي اين تست به شرح زير است:

  • نصب دوربين مداربسته اي مجهز به كدك H.265 و دوربين ديگري مجهز به H.265 + يكي در خيابان و ديگري در يك كافه شلوغ
  • هر دو دوربين داراي رزولوشن 1080p و نرخ فريم 25fbs بودند.


نتيجه:

  • مصرف پهناي باند در حالت H.265 نسبت به H.264 47.8? كاهش داشت
  • مصرف پهناي باند در H.265 + نسبت به H.264 83.7? كاهش داشت.

 

2. فريم ريت


در واقع هر فيلم از يكسري تصاوير پشت سر هم تشكيل شده است كه به صورت دنباله دار و خيلي سريع نمايش داده مي شود. بنابراين، هرچه ميزان تصاوير بيشتري در يك بازه زماني نمايش داده شود ، حركت ها پيوسته تر و طبيعي تر و دقيق تر است. بنابراين تصاوير نمايش داده شده با 30 FPS نمايش پيوسته تر و بهتري را از 15 يا 10 FPS نشان مي دهد. بنابراين، ميزان فريم در تصاوير، بر مصرف پهناي باند تاثير مستقيمي دارد. اغلب دوربين ها داراي نرخ فريم 25 تا 30 FPS هستند. اين ميزان در دستگاه ها قابل تنظيم است و هر چه كمتر باشد پهناي باند كاهش مي يابد.

3. تعداد دوربين هاي نصب شده


يكي از عوامل تاثيرگذار ديگر تعداد دوربين هاي موجود در شبكه است. زيرا همانطور كه در بالا گفتيم هر دوربين ميزاني از پهناي باند را اشغال مي كند و مجموعا بر ميزان پهناي باند كل (Total Bandwidth) تاثيرگذار است.
بايد به اين نكته اشاره كنيم كه هر شبكه پهناي باند محدودي را در اختيار دارد و هرچه تعداد دوربين ها افزايش يابد از ميزان آن بيشتر كاسته مي شود.

4. حالت هاي مختلف ضبط

همانطور كه مي دانيد حالت هاي مختلفي براي ضبط در دستگاه ضبط وجود دارد مانند حالت روز و شب، ضبط با حالت حركت Motion Detection و ... انتخاب هر كدام از اين حالت ها مي تواند بر حجم تصاوير اثر گذاشته و مصرف پهناي باند را كاهش يا افزايش دهد.
براي مثال چنانچه حالت ضبط را بر روي ضبط حساس به حركت يا Motion Detection قرار دهيم اگر تصوير اوليه در مدت زمان طولاني به همان حالت اوليه باقي بماند و هيچ عامل متحركي وارد آن نشود دوربين تصاوير يكسان پشت سر هم حذف خواهند كرد تا زماني كه سوژه اي وارد تصوير گردد كه منجر به شروع ضبط شود. اين كار تا حد زيادي بر روي كاهش حجم تصاوير و مصرف پهناي باند تاثير دارد.

5. رزولوشن دوربين و نسبت تصوير (Aspect Ratio)


رزولوشن دوربين مداربسته تعيين كننده كيفيت تصاوير است. هرچه رزولوشن بالاتر باشد حجم تصاوير نيز بيشتر شده و پهناي باند بيشتري را اشغال مي كند. براي مثال تصاوير حاصل از يك دوربين 8 مگاپيكسلي پهناي باند بيشتري را نسبت به يك دوربين 5 مگاپيكسلي اشغال مي كنند. همچنين فاكتور تاثيرگذار ديگر نسبت تصوير يا (Aspect Ratio) است.
منظور از نسبت تصوير نسبت پهنا به ارتفاع يك فريم است. اين نسبت را با اعداد ?:?، ??:? و ... نشان مي دهند. با توجه به اينكه نسبت تصوير ??:? تصوير بزرگتري را ارائه مي دهد بنابراين پهناي باند بيشتري را نيز اشغال مي كند.
 

6. نوع كاربري، محل نصب دوربين، تراكم سوژه ها در تصوير


هرچه محيطي كه دوربين در آن نصب مي گردد شلوغ و پر رفت و آمد باشد، تعداد سوژه هاي نيز بيشتر مي شود از اين رو پيچيدگي تصاوير نيز بالا مي رود. بنابراين حجم اطلاعات نيز افزايش مي يابد در نتيجه پهناي باند بيشتري اشغال مي شود.
موضوع مهم ديگر مصرف پهناي در شبكه جهاني يا همان اينترنت است زيرا هزينه جداگانه اي به طور مداوم براي آن پرداخت مي گردد و چنانچه به درستي مصرف نشود منجر به افزايش هزينه ها شده و از كارايي سيستم مي كاهد. پس توصيه مي گردد محاسبات و تنظيم دوربين هاي مداربسته را با دقت زيادي انجام دهيد.
معمولا زماني كه بخواهيد از راه دور و هنگامي كه در محل حضور نداريد به تصاوير مداربسته خود دسترسي داشته باشيد چنين موردي پيش مي آيد. در اينجا يك راهكار موثر پيشنهاد مي كنيم و آن هم اين است كه براي صرفه جويي در مصرف پهناي باند مي توانيد از جريان فرعي يا Sub Stream براي ديدن تصاوير استفاده كنيد. Sub Stream جرياني است كه معمولا براي كاهش حجم تصاوير از رزولوشن، كيفيت، فريم ريت و ساير آپشن هاي تصاوير مي كاهد.

  1. https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/779646/
  2. https://checkpointforarts.com/activity/p/574446/
  3. https://kason97179866.wordpress.com/2021/07/27/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/
  4. https://ello.co/wardhankhan/post/v-o8djza845c7shpy5pbbq

 

سرويس و نگهداري آسانسور در تهران

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1.jpg

كليد و پريز مدل اليزه به لطف قيمت مناسب و طراحي خاص يكي از پرفروش ترين و پرطرفدار ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد.

كليد پريز هاي مدل اليزه همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اليزه با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد. مدل اليزه با توجه به كيفيت بالا و طراحي عامه پسند و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل اليزه همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز اليزه در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل اليزه داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز اليزه به شرح زير ميباشد

اليزه اقتصادي:

مدل اليزه اقتصادي همانگونه كه مشخص است بسيار اقتصادي ميباشد يعني داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ هاي سفيد و كرم توليد ميگردد و مي‌توان گفت اين مدل ارزان ترين مدل كليد پريز موجود در بازار ميباشد،

كه البته قابل توجه ميباشد داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز اليزه سفيد و اليزه كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد. كليد پريز مدل اليزه اقتصادي محبوب پروژه هاي انبوه‌سازي ساختماني ميباشد.

اليزه رنگي :

مدل اليزه رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي اليزه بژ، اليزه نقره اي، اليزه زغال‌ سنگي و اليزه زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم اليزه استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرندكليد پريز اليزه رنگي با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد و همچنين جزو محصولات ميان رده با قيمت مناسب ميباشد.

اليزه طرح متال :

جنس قاب رويه مدل اليزه طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد و بايد توجه داشت كه  داراي قاب فلزي نميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگطرح متال سيلور براق (همانند استيل) و طرح متال طلايي براق توليد ميگردد و با قيمت مناسب مي‌تواند جايگزين خوبي براي كليد و پريز هاي فلزي ميباشد.

اليزه فيلم پترن:

در حال حاضر براي ساخت و توليد اين سري از كليد و پريز فقط از طرح چوب تيره استفاده مي‌گردد. كليد و پريز اليزه فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد. در فرايند توليد اين مدل از تكنولوژي ظاهر كردن نگاتيو و چاپ ثابت فيلم پترن روي كليد و پريز ها استفاده ميگردد. تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشد.

كليد و پريز اليزه با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا و قيمتي مناسب مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري، پروژه هاي انبوه سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/09/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل اليزه و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام  دهيد.

 

 

آموزش طراحي لباس

آموزش طراحي لباس

 

به گزارش طرحستان : اگر مي خواهيد در حرفه طراحي لباس كار كنيد اما فكر مي كنيد مهارت يا استعداد كافي در آن نداريد ، ما اينجا هستيم تا به شما بگوييم "شما مي توانيد"

اگر لباس هاي خود را از پارچه هاي موجود در فروشگاه هاي پارچه مي خريد و مي دوزيد ، به اين معني است كه قبلاً در مورد سبك ها ، رنگ ها ، پارچه ها و جزئيات مختلف تصميم گرفته ايد. شما هنگام خريد تصميمات مشابهي مي گيريد و سبك هايي را انتخاب مي كنيد كه داراي جزئيات مورد نظر شما باشند. در حقيقت ، لباس هاي خود را با استفاده از مد موجود طراحي كنيد كه هنگام دوختن يا هنگام خريد در نظر مي گيريد.

 

عناصر طراحي لباس

عناصر طراحي لباس عبارتند از: خط ، فضا ، شكل ، فرم ، بافت و رنگ.

 

عناصر طراحي

جزئيات طراحي كه مي تواند براي متمايز كردن سبك شما استفاده شود عبارتند از:

• شكل گردن يا يقه

طول ، شكل و آستين (با يا بدون دستبند)

• شكل ، طول و دامن

طول ، شكل و تاپ يا بلوز

                                                   

                             

 

با تركيب اين عناصر مي توان انواع بي پايان سبك ايجاد كرد. به عنوان مثال ، يقه روسري با آستين كوتاه يا آستين و يقه گردن V را امتحان كنيد. اين تغييرات ساده در يك بلوز يا تاپ اصلي است.

 

           http://arpce.net/everything-about-clothing-design/

            

 

آموزش طراحي لباس

 همچنين مي توان از درزهاي شكل دهنده به عنوان عناصر طراحي استفاده كرد. اين درزها به لباس شكل و تناسب مي بخشد.

بسته به جزئيات سبك انتخاب شده ، حتي ساده ترين لباس ها مي توانند ظاهر متفاوتي داشته باشند. به عنوان مثال ، زير هر دو لباس به يك اندازه شبيه هستند. سبك هاي ساده و راحت با خط كمر طبيعي. اما رنگ ها ، چاپ ها و موقعيت هاي متفاوتي دارند. همانطور كه مي بينيد ، يكي از لباس ها آستين دارد و ديگري لباس آستين ندارد.

 

 

با افزودن دامن براق آموزش طراحي لباس، آستين كامل يا يقه مي توانيد تنوع بي پايان در دنياي مد داشته باشيد. به طور كلي ، عناصر ساده اي كه در تركيب هاي مختلف در كنار هم قرار گرفته اند ، طراحي لباس را ايجاد مي كنند. براي الهام گرفتن در ايجاد طرح هاي لباس ، مي توانيد به طرح هاي خود ، گذشته ، فرهنگ هاي ديگر ، طبيعت يا جديدترين مجلات مد نگاه كنيد.

توجه داشته باشيد كه نبايد مستقيماً از ساير طراحان كپي كنيد ، مخصوصاً اگر قصد فروش آثار خود را داريد. اما روي جزئياتي كه دوست داريد تمركز كنيد و آنها را در طراحي خود بگنجانيد. اين مي تواند مربوط به شكل يقه ، تنه ، جليقه دامن يا هر چيزي باشد كه توجه شما را جلب مي كند.

لباس هاي قديمي يكي از جذاب ترين طرح هاي لباس را دارند. از آستين ها و يقه ها يا شكل دامن آنها مي توان به عنوان الهام آموزش طراحي لباس  بخش طراحي آنها استفاده كرد. لباس هاي قومي نيز جذابيت هاي زيادي دارد و به راحتي با دوخت يا ساير جزئيات تزئيني در يك تاپ يا لباس ساده تركيب مي شود. به عنوان مثال ، لباس زير زنانه يك كت و شلوار دو تكه از دهه 1920 است كه به طراحان انگيزه مي دهد. به گردن پهن و آستين هاي باريك توجه كنيد. به خصوص چين هاي سمت چپ و كمربند پايين شكل زيبايي به لباس داده است.

 

 

لباس زير نيز يك كورتا است كه يك لباس سنتي مردانه در هند است. يقه و آستين معمولي دارد ، اما داراي چين هاي جانبي بسيار بسيار مدرن و سجاف نامتقارن است.

 

 

با استفاده از دو سبك بالا ، ما مي خواهيم دو تونيك متفاوت با استفاده از عناصر آنها ايجاد كنيم.

 

تصوير سمت چپ بيشتر به قشر مردان اشاره دارد ، اما يقه زنان و آستين هاي باريك بيشتر از لباس هاي دهه 1920 گرفته شده است. لباس سمت راست با سجاف نامتقارن كوتاه مي شود. اين امر نياز به برداشتن كمربند از قسمت بالاي لگن دارد.

 

هيچ يك از تونيك هاي طراحي شده كپي نيستند ، اما هر دو عنصر ريشه تاريخي و قومي را حفظ كرده اند.

 

چگونه مي توان طراحي لباس را شروع كرد

آموزش طراحي لباس  چگونه مي توانيم طراحي لباس خود را شروع كنيم؟ فقط شروع به نقاشي كنيد! در مجلات نگاه كنيد ، وقتي يك سلبريتي مي بينيد كه مورد علاقه شما است ، يك طرح سريع تهيه كنيد يا هنگام تماشاي يك برنامه تلويزيوني يا فيلم جزئيات را بنويسيد. سپس شروع به قرار دادن اين جزئيات روي يك لباس كنيد.

در اين مراحل آزمايش و خطاي زيادي وجود خواهد داشت. برخي از عناصر طراحي به خوبي با هم كار مي كنند ، برخي ديگر اينطور نيستند ، بنابراين سعي نكنيد تمام جزئيات مورد علاقه خود را در يك لباس قرار دهيد. چيزهاي زيادي وجود دارد كه ممكن است دوست داشته باشيد و ممكن است تمركز خود را از دست بدهيد.

سپس رنگ را اضافه كنيد. رنگ مي تواند يك طرح را بسازد يا خراب كند. تغيير رنگ يا تركيب رنگ مي تواند ظاهر كاملاً جديدي را براي همان مدل ايجاد كند!

به طور كلي ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد كشيدن ، ترسيم و ترسيم است. تركيبات مختلف را امتحان كنيد تا آنچه را كه واقعاً دوست داريد پيدا كنيد.

 

طراحان چگونه لباس طراحي مي كنند؟

آموزش طراحي لباس  طراحان لباس روندهاي مد را مطالعه مي كنند ، طرح هاي لباس و لوازم جانبي را ترسيم مي كنند ، رنگ ها و پارچه ها را انتخاب مي كنند و بر توليد نهايي طرح هاي خود نظارت مي كنند. توليدكنندگان نساجي از اين گزارش روند براي شروع طراحي پارچه ها و الگوها استفاده مي كنند در حالي كه طراحان مد شروع به طراحي طرح هاي اصلي مي كنند.

 

براي طراحي لباس چه دانشي بايد داشته باشيد؟

آموزش طراحي لباس  سن ، جمعيت ، مراحل زندگي ، شغل ، عشق ، دوست نداشتن ، شخصيت ، فعاليتها ، ارزشها و سيستم اعتقادي را در نظر بگيريد. هرچه دقت شما بيشتر باشد ، بهتر است. هنگام انتخاب محصول خود ، برعكس عمل كنيد. تصميم نگيريد كه مي خواهيد چه چيزي را طراحي كنيد و سپس بيرون برويد و به دنبال مشتري براي آن باشيد. از همان ابتدا ، لباس هاي مورد نظر خود را با سليقه و خلاقيت موجود طراحي كنيد.

 

طراحان لباس كجا لباس هاي خود را طراحي مي كنند؟

اكثر طراحان مد براي فروشگاه ها

 

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد كه شما بتوانيد از ابزاري كه در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد. يكي از بخش هايي كه شما ميتوانيد توسط آن از نور خورشيد و همچنين هواي تازه بهره مند شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشكل ساز هم باشد چرا كه شما راهي براي ورود سارقين به خانه ي خود باز خواهيد كرد. اينجاست كه استفاده از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي شما راهي كارآمد خواهد بود. به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني استفاده كنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار كنيد.

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني چيست؟

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني در واقع شامل تكه هايي از آهن مي شود كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده كنيد. البته اينكه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري كنيد به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي ساختمان خود برقرار كنيد. دقت داشته باشيد كه انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي اينكه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر كنيد. در واقع كيفيت و همچنين زيبايي از جمله فاكتورهاي مهم براي انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يكي از مهم ترين نكاتي باشد كه بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است كه بدانيد كه انواع مختلفي از جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني وجود دارد كه از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اكسيد كربن اشاره كرد. اين جوش ها در واقع براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما كار خود را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه متخصص نيستند، ممكن است كه ساختمان شما با انواع جوش هاي بي ريخت و ناجور ديده شود كه به همين دليل است كه گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت و اوستايي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه كنيد تا بتوانيد كار نصب پنجره آهني خود را به آساني انجام دهيد.

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه از گذشته تاكنون

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد. اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند با نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

نقش و كاربرد حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در منازل مسكوني

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه امروزه تنها  به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

مشكلات هزينه بردار تلويزيون سامسونگ

مشكلات هزينه بردار تلويزيون سامسونگ

سامسونگ يكي از پرفروش ترين برند هاي تلويزيون در دنيا به حساب مي آيد و بي شك اگر قصد خريد يكي از لوازم ضروري خانگي را داشته باشيد، يكي از مدل هاي سامسونگ جزو اولين توصيهات فروشنده به شما خواهد بود. گاهي در بعضي از تلويزيونات پرطرفدار سامسونگ مثل تلويزيون اشكالاتي را مشاهده مي كنيد. در اين مقاله مي خواهيم بعضي از اشكالات تلويزيون سامسونگ را بررسي كرده و راه حلي براي تعمير تلويزيون سامسونگ و بررسي و چگونگي حل آن ها بپردازيم. اين مقاله با كمك تيم حرفه اي سرويس تي وي آماده شده است.

اشكال خاموش و روشن شدن تلويزيون سامسونگ

مشغول تماشاي تلويزيون مي باشيد اما ناگهان تلويزيون خاموش شده و دوباره روشن مي شود. اين مشكل يكي از مشكلات رايج در تلويزيون LED سامسونگ سري ? مثل D5000، D5500، D5950 است. در بيشتر موارد اين اشكال به علت مشكل برد پاور است. بردپاور نقشي اساسي را در روشن كردن تلويزيون ايفا مي كند، اين قطعه پركاربرد به همه بخش هاي مختلف تلويزيون ولت مي رساند و اگر از كار بيافتد تلويزيون خاموش شده و ديگر روشن نمي شود.

كارشناس سرويس تي وي مي تواند با تعويض نرم افزار تلويزيون، تعويض IC، تعويض قطعات مربوط به بخش حافظه تلويزيون و در نهايت تعويض كامل برد پاور اين اشكال را حل نمايد.

دير روشن شدن تلويزيون سامسونگ

اين مشكل مختص تلويزيون هاي LCD سامسونگ است و به مشكل برد پاور تلويزيون بر مي شود. اين مشكل بيشتر اوقات در تلويزيون هايي كه چندين سال از عمر آن ها مي گذرد ديده مي شود.

معمولا در اولي ظهور مشكل، بعد از دقايقي روشن ماندن و چشمك زدن چراغ استندباي، تلويزيون روشن مي شود و به مرور زمان بيشتر شده و در نهايت با آسيب رسيدن به بخش برد پاور تلويزيون به خاموشي كامل فرو مي رود.

خاموشي تلويزيون يا تاريك شدن تصوير

اين مشكل در تلويزيون هاي ال اي دي سري H سامسونگ مدل UA48H5590 به وجود مي آيد و براي حل اين اشكال بايد بك لايت را به صورت كامل تعويض كرد. بك لايت صفحه اي نازك در پنل تلويزيون است كه از تعداد زيادي لامپ ال اي دي تشكيل شده است. وقتي اين قطعه خراب شود و چراغ ها شروع به خاموش شدن نمايند، ديگر تصويري از تلويزيون پخش نمي شود و يا هاله اي سياه روي تصوير ايجاد مي شود اما پخش صدا همچنان ادامه مي يابد.

تصوير از بخش بالا تاريك و روشن و تصوير دوتايي مي شود

اين مشكل در بخش پنل ايجاد مي شود و يكي از مشكلات رايج سري ? و مدل هاي ???? و ???? و ???? است. براي حل اين اشكال بايد اول اتصالات كابل و يا اتصالات انتن خود را بررسي كنيد.

قطع شدن تصوير تلويزيون سامسونگ

با مشكل برد تيكان كه آخرين مرجع پردازش تصوير قبل از اعمال به پنل تلويزيون است تصوير تلويزيون قطع مي شود. البته در اين حالت نور زمينه و يا بك لايت وجود دارد كه اين مشكل با توجه به ساختار خاص در تلويزيونهاي LCD سامسونگ به وفور ديده مي شد.

تلويزيون روشن شده و تصوير آن بعد از چند ثانيه قطع مي شود

برد بك لايت و LED هاي داخل پنل كه نور بك لايت را مي سازند در اين مشكل بيشترين احتمال مشكل را دارند. تعمير كردن بك لايت به تنهايي و بدون كمك گرفتن از يك نيروي متخصص نه تنها تلويزيون شما را تعمير نمي كند بلكه مي تواند آسيب ها و خسارات جدي به آن ها بزند.

تلويزيون در حالت استندباي مانده و خارج نمي شود

اول برد پاور را بررسي كنيد، اگر اين قطعه ولتاژ كافي را به ديگر بخش هاي تلويزيون نرساند تلويزيون خاموش شده و در حالت استندباي قرار مي گيرد. اگر برد پاور اشكالي ندارد و سالم است به سراغ مين برد رفته و آن را بررسي كنيد.

تلويزيون صدا دارد تصوير ندارد

وقتي تلويزيون LED صدا دارد ولي تصوير ندارد يعني اشكالي در بخش بك لايت تلويزيون وجود دارد. مشكل بك لايت در تلويزيون هاي ال اي دي بسيار متداول است، همانطور كه اشاره كرديم بك لايت گروه اي لامپ هاي LED است كه در درون پنل تلويزيون وجود دارد. با مشكل يكي از اين لامپ ها كم كم مابقي آن ها هم سوخته و خراب مي شوند و مانع از ايجاد تصوير روي صفحه نمايش مي گردند.

تلويزيون تصوير دارد صدا ندارد

اگر اشكال قطعي صدا در تلويزيون هميشگي است بايد به سراغ main board برويم. مين برد به مثل مغز عمل مي كند و همه دستورات لازم براي پخش صدا و تصوير در تلويزيون را مي دهد.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ

طرفداران برند سامسونگ از بعضي دليل ها اشكالات تلويزيون شكايت مي كنند؛ يكي از مهم ترين شكايت ها “روشن نشدن تلويزيون سامسونگ” است. و علت اصلي روشن نشدن تلويزيون برد پاور يا تغذيه است. اگر حرارت بسيار بالايي برد داشته باشد مي تواند به سيستم داخلي تلويزيون آسيب برساند. ولتاژ برق شهري را دست كم نگيريد علت عمده سوختن پاور مي تواند ار اين يك مورد باشد.

رنگ تلويزيون به خوبي تشخيص داده نمي شود

تنظيمات بك لايت روي تلويزيون را افزايش دهيد و روي گزينه Color Temperature برويد و رنگ هاي سرد را انتخاب كنيد اينطوري مي توانيد ديد بهتري از تلويزيون داشته باشيد. همينطور تنظيمات رنگ ها را بيشتر كرده و در نهايت تصوير dynamic را به Vivid تبديل كنيد.

سرويس و تعمير تلويزيون در محل كاري سخت محسوب مي شود و نيازمند به مهارت و تجربه است. يك حركت اشتباه امكان دارد آسيب و خساراتي جدي به تلويزيون شما وارد كند و هزينه تعمير را افزايش دهد. كارشناس ماهر تنها يك كليك با شما فاصله دارد فقط كافيست به سايت سرويس تي وي رفته و درخواست تعمير خود را ثبت كنيد. پشتيبانان سرويس تي وي به سرعت با شما تماس گرفته و هماهنگي لازم را انجام خواهد داد.